Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » PLAYSTATION 4 » GRY » STRZELANKI » TOM CLANCY'S GHOST RECON BREAKPOINT
Kontakt
  • IT7, Kręta 8, 89-600 Chojnice
    Numer konta- 17 1090 2590 0000 0001 4390 8406
    NIP: 5552124234
  • E-mail:salon@it7.pl
  • Telefon537 537 202
  • Godziny działania sklepuPon - Piąt 9-17 ; Sobota 10-13
Mapa dojazdu
TOM CLANCY'S GHOST RECON BREAKPOINT

TOM CLANCY'S GHOST RECON BREAKPOINT

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 14,00 zł

Numer katalogowy: PS4-GU0329

Stan magazynowy:

Cena: 40,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)

Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint to trzecioosobowa strzelanka w otwartym świecie, reprezentująca kultową serię zapoczątkowaną w 2001 roku. Tytuł został opracowany i wydany przez sprawującą pieczę nad marką firmę Ubisoft.

Fabuła

Akcja gry Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint rozgrywa się w uniwersum, do którego zabrała nas poprzednia odsłona cyklu – Wildlands. Nie mamy jednak do czynienia z bezpośrednią kontynuacją, gdyż tytuł opowiada odrębną historię.

W trakcie zabawy trafiamy na znajdującą się na Pacyfiku fikcyjną wyspę Auroa, by zbadać zagadkową kwestię nagłej utraty kontaktu z nią. Po dotarciu na miejsce Nomad, czyli będący głównym bohaterem (lub bohaterką, bo twórcy pozwalają nam wybrać płeć kontrolowanej postaci) członek tytułowego oddziału Duchów, odkrywa, że ów skrawek lądu został opanowany przez składającą się z byłych komandosów armię najemników pod dowództwem niejakiego Walkera (w tej roli Jon Bernthal znany między innymi z głównej roli w serialu Punisher Netflixa). Sprawa jest poważna, gdyż znajduje się tu siedziba korporacji Skell, opracowującej zaawansowane technologie dla wojska. Zadaniem protagonisty jest opanowanie sytuacji oraz dowiedzenie się, dlaczego najemnicy przejęli wyspę.

Mechanika

Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint akcję ukazano zza pleców bohatera (TPP) oraz z perspektywy pierwszoosobowej (FPP) przy strzelaniu z celowaniem. Autorzy oddają nam do dyspozycji otwarty świat, po którym możemy poruszać się na piechotę bądź przy użyciu około trzydziestu różnych pojazdów. Tym, co wyróżnia ten tytuł na tle poprzednich części serii, jest fakt, że jeśli zdecydujemy się na zabawę w pojedynkę, głównemu bohaterowi nie towarzyszą już komandosi sterowani przez sztuczną inteligencję.

Na ukończenie czeka tu szereg misji popychających do przodu fabułę; chcąc jednak poczynić postępy, musimy uważnie rozglądać się po okolicy i zdobywać dane wywiadowcze (głównie poprzez rozmowy z postaciami neutralnymi, przesłuchiwanie nieprzyjaciół, a także kolekcjonowanie materiałów wywiadowczych). Wszystko zaplanowano tak, by grę można było przechodzić w specjalnym trybie bez znaczników misji na mapie. Poza tym możemy zająć się rozmaitymi zadaniami i aktywnościami pobocznymi. Nowością w tej odsłonie są elementy looter shootera. Sprzęt i uzbrojenie, jakie znajdujemy w trakcie gry, mają swój poziom, a niektórzy przeciwnicy będą wymagać odpowiedniego levelu wyposażenia, by nawiązać z nimi równorzędną walkę.

Pomimo że walka odgrywa tu ważną rolę (otrzymujemy nawet nowe narzędzia mordu, na czele z wyrzutniami rakiet, a ich dopełnieniem są liczne gadżety, choćby w postaci palnika pozwalającego na wycinanie dziur w płotach), autorzy postanowili pogłębić rozgrywkę, implementując w swoim dziele nowe mechaniki nawiązujące do gier survivalowych. Zastosowano choćby system ran i kontuzji, które wpływają na potencjał bojowy naszego bohatera. Wszystkie te niedogodności można wyleczyć, korzystając z rozmaitych środków.

Istotną nowinką jest również możliwość skorzystania z naturalnego kamuflażu; protagonista może oblepić się błotem, by wtopić się w otoczenie i przygotować zasadzkę na wrogów. Poza tym podczas wybranych przerywników filmowych możemy teraz wybierać kwestie wypowiadane przez naszego żołnierza. W Breakpoint pojawiła się także możliwość wyboru specjalizacji bohatera w trybie fabularnym (rozwijamy go w miarę postępów).

Tryby gry

Oprócz kampanii dla pojedynczego gracza, w Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint pojawiają się dwa multiplayerowe warianty rozgrywki, czyli przechodzenie kampanii fabularnej w  trybie współpracy (otrzymujemy tam możliwość dzielenia się z towarzyszami ekwipunkiem w specjalnych obozach, a także przenoszenia rannych sojuszników w bezpieczne miejsce) oraz moduł Ghost Wars oparty na zasadach PvP. Warto odnotować, że rozwój postaci jest tutaj współdzielony we wszystkich trybach gry.

Kwestie techniczne

Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint posiada trójwymiarową grafikę wysokiej jakości. Otoczenie jest szczegółowe, a sylwetki postaci i modele broni mogą się pochwalić wysoką liczbą detali. Dopełnieniem tego wszystkiego jest realistyczne oświetlenie.

Warto odnotować, że nad procesem produkcji i scenariuszem czuwał doradca militarny – Emil Daubon – który od 2005 roku służył w amerykańskich Zielonych Beretach.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Pozostałe produkty z kategorii
Loga
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
URLOP
UWAGA !!!.

W DNIACH 27.04.2024 - 06.05.2024 SKLEP NIECZYNNY. !

ZŁOŻONE W TYCH DNIACH ZAMÓWIENIA BĘDĄ REALIZOWANE OD 06.05.2024.

ZA UTRUDNIENIA PRZEPRASZAMY
Wejdź do sklepuZrezygnuj